Väldigt mycket just nu!

Hej!
Hade lite tid åt bloggen nu på morgonen. Så jag tänkte berätta lite varför jag inte har bloggat så mycket på det sista. Jag kommer inte kunna göra det på ett tag heller. Det beror på att jag har mycket prov och mycket träningar. Men tyvärr lite för lite tid. Allt blir stressigt!
 
Det är så att jag har träning nästan varje dag denna veckan. Det blir bara att man kommer hem, slänger i sig lite mat, skynndar sig till stallet, tränar, fixar stallet, skyndar sig hem, duschar, äter, läser läxor och sedan sover man alldeles för lite. Så just nu är jag helt slut!
 
Roligt att det är musikprov idag som jag inte kan så bra! Hela betyget ligger på det här provet. Så man vill ju lyckes men frågan är om jag verkligen kommer att göra det. Jag ska i alla fall göra mitt bästa! Får läsa frågorna många gånger så att man inte missar något, hehe. Imorgon är det ett härligt biologiprov...hjälp mig!
 
Igår på träningen gick det riktigt bra på slutet. Han var fram för skänkeln, gick på ett spår och trampade in i övergångarna. Det är det jag hinner skriva jag får så om jag får lite tid över någon dag så ska jag skriva lite mer om varje träning. Idag är det dressyr igen.
 
Något roliogt att se fram emot idag, trots alla tråkiga saker, är ju att få komma till stallet och vara med Nibbe :)
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback