Den konstiga dagen idag...

Hej!
...har varit lång men ändå rolig. Jag har hunnit med en massa saker! Jag har ridit Nibbe ett hårt pass i paddocken som planerat. Jag har tagit hand om Evelinas syster Alvlas ponny Nissan eftersom varken medryttaren eller Alva kunde.
 
Lovisa red Nissan eftersom jag tycker att jag är på tog förstor för en liten B-ponny. Shemat idag blev lite sent bara för att jag hade två hästar idag och inte en, det bl.a därför bloggningen blir så sen.
 
Ridpasset idag (med Nibbe) är jag väldigt nöjd med. Jag tränade på vissa delar av LA:1 och fokserade mycket på galoppen. Galopp-skritt-galopp-skritt. Han var fin och väldigt fram för skänkeln, vilket vi gillar! Det räckte att jag sköt fram inner stittben lite och han fattade galopp. Halter övade jag också mycket på. De har blivitg mycket, mycket bättre. Känner mig riktigt taggad inför nästa tävling, ska bli roligt att så resultatet!
 
Som jag lovade kommer det lite bilder från när jag var liten :)
 
 
 
Fin jag är...skämms lite.
 
/Elin

Kommentarer
Lovisa säger:

Sötis! ;-)

2013-03-28 | 21:08:28
Bloggadress: http://lovisabyul.blogg.se
Alva säger:

Hej! :)
Fin blogg, allt bra med dig?

Kika jättegärna in på min blogg och kommentera vad du tycker! :D Hopaps du gillar den!

Ha en bra påsk, kram!

Svar: Fin blogg du har! :)
dressyrdrottningarna.blogg.se

2013-03-29 | 07:21:06
Bloggadress: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback