The path of the horse

Hejhej! Nu har jag precis kollat på dokumentären The path of the horse", den var ju egentligen aktuell för ett bra tag sen, men jag har inte sett den förrän nu konstigt nog... Den var iallafall vädligt, väldigt bra, lärorik och tänkvärd, tycker absolut att ni ska kolla på den! Har kollat lite på Hempflings (en av personerna i filmen) filmer också, fantastiskt säger jag bara! Kolla in dem också så förstår ni säkert vad jag menar. Idag har varit en ganska vanlig dag annars, vart i stallet och träffat älsk så klart. Det blev lite borstning och trickträning idag, började lära in tricket "stanna" som jag pratat om, gick väl så där kan man säga. Hon ville inte stå still, och när hon inte kom på vad hon skulle göra för att få godiset blev hon jättesur på sig själv såg det ut som, haha. Vi får fortsätta träna helt enkelt. Hennes ben var iallafall betydligt bättre idag, svullnaden har verkligen gått ner rejält! Så om ett par dagar kan vi nog sätta igång igen, ser det bra ut imorn kanske vi kan ta en promenad då. Någon dag har jag tänkt släppa henne i paddocken och bara jobba på våran relation också, blev så sjukt inspirerad av filmen! 
 
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback