Hiss & Diss JH collection

Hejsan!
Tänkte hissa och dissa igen. Den här gången med JH collection.
 
Börjar med DISSARNA:
 
Riktigt ful enligt mig. Ser mästan ut som om jag gjort den själv, haha. Men jag tycker den är slarvig, känns som om de gjort den på tio min.
 
 
De här känns också som om de gjort på tio min. "Å, just det vi har glömt att göra senskydd! Ta de där skydden som ligger där och sätt ett JH märke på." Det köper jag inte!
 
Nu till HISSARNA:
 
Otroligt snygg! Älskar den vita paddningen och brodyren! Så ska det se ut hööks, bra!
 

Om jag någonsin har en brun sadel ska jag ha dessa extremt snygga stövlar! De är stilrena och med märket blir det heeelt perfekt!
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback