GHS igår!!!

Hej på er! Anledningen till noll uppdatering från mig igår var att jag, min familj och även min vän Almina då hade en grym dag på göteborg horse show! :D Det var jättehärligt, och jag shoppade loss på mässan! Kom hem med mer än vad jag väntat mig, hehe... Det blev benlindor från dm's kollektion, ridhandskar, en repgrimma (jag kunde faktiskt inte stå emot när det fanns i rosa och allt), och massor av hästgodis. Dels fick jag med mig en stor påse hästgodis med banansmak från börjes stora monter, och sedan en hink med naturgodis (eller vad det kallades, det var iallafall som lösgodis för hästar vilket jag tyckte va lite kul) också. Så nu dröjer det nog ett tag innan lagret behöver fyllas på igen! Fick ett par stövlar också, super. Showen var jättekul och draget i publiken var grymt, när Roffe red felfritt asså, vilket jubel! Jag har massor av bilder också eftersom Nicke självklart fick hänga med, dem ska ni få se så fort jag lagt in och kollat igenom dem! Snart blir det stallet, ska prova grejerna jag köpte så det kommer säkert bilder på allt senare. Jag ska även prova att rida lc:1 med Poppan, har äntligen tagit mig tiden till att lära mig det nu, så snart blir det väl dressyrtävlingar haha! 
 
 
/Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback