Fodring kl 07:00

Hej!
Nu ska jag gå upp till stallet och fodra hästarna. Medans de äter ska jag gå igenom programen och packa klart. Jag har blivit nervös nu också. När jag vaknade tänkte jag; "Oj, det är tävling idag, hjälp!" Det har gått fortare än jag trott. Men jag känner mig taggad ändå. Vi kommer att få vara där till tidigast 18:00, eftersom det är en lagtävling och lag priserna delas ut efter alla klasser.
 
Hoppas Nibbe är på hugget. Men inte att så att han springer. Jag får inte vara nervös och bara styra, utan jag måste tänka på att jag ska rida programet.
 
/Elin

Kommentarer
Ponnydressyr - Sara säger:

Vilka söta hästar i headern!

Ska du hitta på något speciellt i helgen? :)

Svar: Hej och tack så mycket!
/Elin
dressyrdrottningarna.blogg.se

2013-04-13 | 09:58:00
Bloggadress: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback