Bra vecka för mig + Evelina & Poppan del 3

Hejsan! Måndag till onsdag har jag prao, och jag ska självklart praoa i stallet hehe... Så för mig blir det nästan som en hel vecka ledigt, riktigt skönt! :)) Igår var jag ju som sagt med på träning för Cissi, det var väldigt lärorikt och även om det inte gick så bra i början så blev det betydligt bättre på slutet! Nu har vi även fått lite tips och övningar att göra, mycket för att få kontroll över yttersidan (framförallt bogen och frambenet som hon gärna försvinner iväg med) så det känns bra. Poppan var lite pigg igår, hon hade ju vilat på lördagen och så var det ju superkul att galoppera med de andra hästarna så hon flippade ur lite ibland hehe, min sötnöt. Men det måste vi faktiskt träna på, att jag har kontroll och att hon lyssnar på mig även om hon tycker det är kul och vill springa fortfort förbi alla. Idag blir det nog lite mer träning på det i paddocken, hade tänkt lägga fram lite bommar också. Nu hade jag tänkt visa er lite fler av bilderna från sista fotograferingen, kommentera gärna vilken ni gillar bäst! :))
 
/Evelina
 

Kommentarer
Mormor o morfar säger:

Fina bilder allihop, svårt att välja. Kanske den längst ner är bäst. Kram.

Svar: Tack! Ja den gillar jag nog bäst också, vi ses! Kram.
dressyrdrottningarna.blogg.se

2013-05-12 | 09:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback