Hannah & Zofine

Hej! Förlåt för att min sida från bloggen ekat tom de sista dagarna, jag har inte riktigt haft tid för bloggen... I helgen fotade jag Hannah och Zofine, så tänkte visa några bilder på dem nu. :) De senaste dagarna har det blivit mycket uteritter, väldigt mysigt! Tror det blir en tur ut i skogen idag också, det är ju riktigt fint väder ute! Igår däremot blev det paddocken, Hannah provade och rida Poppan lite också eftersom hon förmodligen ska ha henne en dag i veckan tills vi hittat någon ny medryttare (den gamla har slutat) och det gick super tycker jag! Poppan testade henne lite men Hannah skötte det bra. :) Poppan hade inte sin bästa dag igår för övrigt, hon var lite okoncentrerad och på tårna, men det går säkert bättre idag när vi är ute i skogen istället. Hade tänkt mig lite fotning idag nu när det äntligen är fint väder igen, behöver lite nya bilder på mig och Poppan så jag får se om jag kan få någon att fota oss! :D Nu ska ni iallafall få se bilderna på Hannah och Zofine, visst är dem fina tillsammans? ;)
 



/Eve
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback