Evelina och Poppan, del 1

Hej! Nu har jag massor av bilder med mig hem igen! Självklart ska ni få se de bästa, och det blev en hel del som blev riktigt bra så ni får se dem i omgångar helt enkelt för jag orkar inte fixa till alla på en gång... Jag fick hjälp av snälla Hannah och Ida, tack för hjälpen tjejer! Vi gick iväg till en liten kulle i skogen där det är fint att fota, och det blev både uppsuttna bilder, finbilder på marken och bilder på bara Poppan. :) Efter att vi fotat mig och Poppan fotade vi även Hannah och Zofine på samma ställe, tror att det blev en del riktigt bra bilder då med så det ska ni självklart få se så snart som möjligt! Idag red jag på det bettlösa i paddocken, tränade lite dressyr och på slutet gick det riktigt bra faktiskt. Tränade en del övergångar och försökte rida så mycket med sitsen som möjligt. För övrigt har både jag och hon förstått det bettlösa bra nu, och hon går fint i form på det också för det mesta nu fast jag får typ träningsvärk efter varje ridpass för jag får jobba jättemycket med låren och benen hihi... ;) Hon var seg i början av ridpasset idag, men när vi kommit igång blev det bättre och det var också i slutet av ridpasset som det gick bäst. Hannah fotade lite när jag red också, men tyvärr tog batteriet slut (jag hade laddaren med mig som tur var så vi kunde ladda kameran innan vi gav oss ut på fotoäventyr) i början av passet så det blev inga när hon gick som bäst... Ni kanske får se några ändå någon dag. ;) Nu över till ett par av bilderna från fotosessionen då! Kommentera gärna vilken ni gillar bäst, den sista har blivit en ny favorit hos mig! :D 
 
 
/Kram Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback