Elin och Nibbe

Hej! Just nu sitter jag och kollar lite på teve samtidigt som jag redigerar bilderna från idag! Det blev några på när Elin red och sedan så gick vi iväg för att leta upp ett ställe att fota på. Poppan fick vila idag, hade ju egentligen tänkt tömköra men det får bli till veckan i stället. Hade tänkt att jag skulle låna min lillasysters sadel som hon har till sin ponny Nissan och rida Poppan med den (det är en bomlös, så den kan ju inte sitta fel på samma sätt som en med bom), och så får vi se om jag tar några små skutt också. Över till lite bilder från idag, har några bilder från Elins ridpass som ni ska få se nu, resten av bilderna får ni förmodligen se imorn då jag inte riktigt hunnit färdigt med dem än. ;) 
 
 
/Eve
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback