Uppsuttna bilder, Evelina & Poppan - del 1

Hej! Förlåt för dålig uppdatering idag, jag har varit i stallet hela dagen! Poppan vilade idag, då hon halkade omkull på en uteritt igår och på något sätt slog i frambenet som hade svullnat upp en del. Det verkar inte vara någon fara, och svullnaden har redan gått ner rejält men hon ska iallafall få vila tills den lagt sig helt. I morses sköljde vi benet i kallt vatten, och det ska vi göra imorn med, sen så är det ju bara bra för henne att röra lite på sig så hon går ute i hagen precis som vanligt! Eftersom jag då hade massor av tid över idag och var på riktigt fotohumör blev det massor av nya bilder! Hade två underbart knäppa men roliga medhjälpare, nämligen Johanna och Savannah, som fick antingen sköta reflexskärmen, hålla Poppan eller fota när jag skulle va med på bilden. I början hade jag egentligen bara planerat in att fota Poppan idag,  men eftersom Savannah kom på att det skulle vara såååå fint med bilder utan vanlig utrustning så som träns och sadel så hoppade jag till slut upp för att se om jag fick till lite bra bilder så istället eftersom min grundplan inte fungerade så bra hehe... ;) Vi fick faktiskt till en hel drös fina bilder som ni självklart ska få se! Det blev så många så att jag delar upp dem i två delar, en med bilder på mig och Poppan på marken och bilder på bara Poppan, och en del med uppsuttna bilder. Dessa delar jag sedan upp i ännu mindre delar, för jag tror faktiskt att jag fick  nästan 300 bilder bara idag! Det kan hända att ni får se lite behind the scenes- och failbilder nån dag också, det blev väldigt mycket skratt och konstiga miner, hehe.... Nu ska ni få se några bilder när jag sitter på, berätta gärna vilken som är eran favorit! Alla bilder är fotade av Johanna. :)
 /Evelina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback