Torsdag

Hejsan!
Planen idag är att jag ska rida pprogram i paddocken. Vi fårr väl se hur mycket jag orkar, innan ryggen gör för ont. Jag vill verkligen kunna rida ett hårt pass idag och liksom ta igen träningen för igår, men vi får se. Hoppas han är sådär taggad som han var igår! Det skulle vara riktigt kul!
 
Idag i skolan är det föreläsning och orgenteringsteori...inte mina favoriter. Speciellt inte orgentring! Igår hittade jag ett papper från när jag gick i F-klass, där stod det: "Elin är myckt aktiv på idrotten. Hon hanterar bollsporter bra." När jag täste det tänkte jag bara: "VA?!" För det stämmer verkligen inte nu. Det är lite mer tvärt om nu för tiden.
 
Jag hoppas på fler bilder...snart. För just nu har jag inga!
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback