Svar på frågestunden

Hej! Nu tänkte vi svara lite på frågorna. Jag (Elin) är väldigt förkyld så jag kan knapt prata, därför blir det ingen video. 
 
Vem är den bästa Johannan ni känner?
Svar: Det får väl bli Johanna från Ponnytokar. Vi känner ju ingen annan så...
 
Vem tycker ni rider bäst i stallet?
Svar: Det är olika i olika situationer. Alla rider bra på sin häst. Så vi tycker att alla är bra, vi är för olika för att jämföras.
 
Vilken häst tycker ni är sötast i erat stall?
Svar: Om vi inte får välja på Poppan eller Nibbe, blir det Pokèmon. Ärligt talat säger alla som kommer in i stallet att han är sååå söööt! ^^
 
Vad har ni för mål mer era hästar? 
Svar: Elins mål är att vinna en regional tävling. Evelinas mål är att komma ut på en dressyrtävling i år.
- Vilket är erat favoritmärke? 
Elin: HV Polo och Kingsland, går inte att välja bland dem. Evelina: Det var svårt. Jag är inte lika mycket märkesnörd som Elin, hehe. Men HV- Polo är snyggt.
Favoritshettis på ridskolan (+bild) 
Elins: Kalle Balik!
 
Evelinas: Bella!
 
Tryck på bilden för att komma till bildkällan.

Favoritprogram på tv
Svar: Hinner aldrig kolla på tv/Elin Ponnyakuten såklart /Evelina
 
Har ni några andra fritidsintressen än hästar
NEJ!
 
Vilken är era favoritfilmer? 
Svar: Jag vet inte, kanske She's the man/Elin Lejonkungen och Notting Hill så klart!!! /Evelina
 
Vad gör ni helst på en ledig dag om ni inte får gå till stallet? 
Finns inga sånna dagr/Elin Bloggar och är med kompisar/Evelina
 
Vilket land vill ni helst åka till? 
Danmark och tävla. Gillar inte att vara för långt bort!/ Elin England, U.S.A och Italien, tror jag /Evelina
 
Vilken är er högsta önskan? 
Tävla ponny-Kur såklart
 
Vad skall ni göra nu? 
Gå till stallet!
 
Elin hur går det med vår putsarblogg??
Inte så...bra...tydligen, hihi.
 
/Dressyrdrottningarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback