Stallet snart...

Hej! Alldeles strax beger jag mig till stallet, tänkte bara uppdatera er lite först. Igår hade jag ett grymt hoppass, mer om det senare men vi slog höjdrekord!!! :D Tror att Johanna filmade så jag ska be henne att skicka dem så ni får se om det blev någon bra film också. Har tyvärr inga bilder. Igår gick jag med Elin ut på promenad med Nibbe för att fota lite, tyvärr svek Nicke (min kamera hehe) mig och det gick bara att ta typ 7 kort... Men ni ska få se ett som blev okej iallafall, fast Nibbe blundar. ^^ Idag har jag tänkt mig några språng igen kanske eftersom Poppan tycker att det är så kul att hoppa, men vi ska hålla oss på dem lägre höjderna och träna teknik istället. Min hoppsits är ju rutten, men den har börjat bli bättre. ;) Kanske blir att vi provar någon liten oxer också, har aldrig hoppat det med Poppan förut! Nu ska jag iallafall byta om till ridkläder och sen drar jag, tjingeling så länge!
/Eve
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback