Rundvisning i stallet

Hej på er! Elin har ju uppdaterat er massor i kväll, så nu är det väl min tur att blogga lite också. ;) Idag har jag tränat lite trick med Poppan, även filmat lite när vi trickar så ni kanske får se en film snart på det om ni vill? :) Nu ska ni iallafall få se en annan film, vi fick nämligen in ett önskemål om att vi skulle filma hur vårt stall ser ut för ett litet tag sen, och nu när Elin äntligen är hemma igen så tog vi tillfället i akt och fixade det idag! Nu ska ni alltså få en liten rundvisning på Stall Ängkullen! Gillar inte att se mig själv på film, min röst låter ju helt pipig, speciellt när jag pratar med Poppan ^^ Sedan kommer Poppangnägget in mitt i allt också, hehe. Vi hade verkligen svårt att vara seriösa, men vi försökte så gott vi kunde så jag tror att ni fattar även om ni kanske får er ett gott skratt då och då, men det är ju bara bra egentligen! ;))
 
/Evelina

Kommentarer
De du säger:

Shiet va fort ni filma;) blev alldeles yr i huvet hahaha

Svar: Haha, vi märkte efteråt att vi filmat lite för fort... ;) Hoppas det går och se någonting iallafall, jag filmar ju som en kratta också, kan inte hålla kameran still precis. /Eve
dressyrdrottningarna.blogg.se

2013-04-08 | 09:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback