Onsdgasplaner och lite om igår

Hejsan!
Idag slutar jag halv två vilket är såå skönt. Jag riktigt trött nämligen. Jag vet inte riktigt varför, för jag lägger mig tidigt så det kan ju inte bero på det. Det beror antagligen på att det var lov nyss och lite senare kvällar, men faktiskt tidigare morgonar.
 
Men i alla fall står det en dresssyrträning på schemat vid 17:30. Så jag får skynd mig att packa för det har jag inte gjort än. Nibbe lär vara övertaggad, men han är världens roligaste att rida när han är pigg. Det blir så bra då. Idag blir det programridning, LA. Jag måste erkänna att jag inte har ridit igenom det än faktiskt.
 
Igår reg jag tå Nibbe. Riktigt kul! Jag hade inte ridit på mer än en vecka och då känndes det bra att det inte skulle bli ännu mer. Jag kännde på han, och han var som vanligt bara lite stel, men sånt går att fixa. Jag red faktiskt barbacka. Ni som känner mig vet att jag inte brukar göra det ofta. Så igår gjorde jag det, ovanligt nog.
 
Kom ihåg att vi måste ha mer frågor till frågestunden.
 
 
Tintin, Fina & Bella.
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback