När han är bra, är jag inte bra

Hej!
Det känns lite som om det är så ibland. Om hästen känns heeelt fantastisk, så pajar såklart min rygg. Idag har jag inte ens varit i stallet och ridit, men min rygg känns som om den har gett upp för tidigt. Det brukar hända efer lite ridning. När jag har ont i ryggen kan jag nämligen inte stå upp helt vanligt utan att det känns som om det är knivar i den. Jag står inte ut nu! Jag vill inte ha ont i ryggen nu, eller egentligen vill jag aldrig ha det. Men den här gången kom det vid helt fel tillfälle. Jag vill ju rida nu.
 
Ja, det blir ju inget stall idag, bara ligga hemma på soffan och vänta på bättre tider. Det är så tråkigt att bara vara hemma! Jag förstår inte vad jag gjorde de dagarna när jag inte hade häst varje dag. Kan inte tänka mig en dag utan stall, det är nog därför det är så jobbigt för mig att stanna hemma. Det krävs faktiskt ganska mycket för att få mig att inte gå till Nibbe. En dag utan honom känns som ett helt år.
 
Ida ska få rida eller promenera honom idag. Om hon hinner. Mamma får fixa stallet.
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback