Mycket att hinna med!!!!

Hej!
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu när det är så blött i paddocken. Men det får nog bli ett pass där ändå. Eller kanske inte. Kanske ett dressyrpass ute i skogen. Fast där är det så geggit och halt. Så det lutar nog mot att det blir paddocken, trots allt. En gegig häst på tävling imrgo :)! Jag behöver rida igenom programet ett par gånger så att det sitter tills imorgon.
 
Jag ska alldeles strax träna lite på LB. För jag har faktiskt glömmt av det lite, och man vill ju inte komma till en tävling och inte komma ihåg programet. Även om det bara är en förklass är det ju pinsammt att få avdrag för en felridning, som är helt onödig när man har all tid i varlden på sig att öva.
 
Efter program pluggningen blir det stallet som gäller. Jag kommer antagligen få träffa Evelina. Det känns som det var typ en vecka sedan. Senast vi sågs var i tisdags. Poppan har ju medryttare på onsdagar och torsdagar. S det ska bli kul att träffas igen.
 
På stallshemat står det väldigt mycket idag. Det ska ridas, fixas grejer, fläta man och svans, tvättas hovar och ben, fixa hö till låånga tävlinsgdan imorgon, packa, putsa, kolla startlistan, fixa nummerlappen, tvätta Nibbes ögon, lacka hovarna m.m. Ja, det är mycket som ska hinnas med! Kommer vara helt slut efter idag. Vi har desutom haft skoljogg så jag lär ju ha träningsvärk imorgon, usch! Jag ska sova så fort jag kommer hem, så at jag är på topp imorgon :)
 

Till grästorp ska vi Nibelungen Star och jag. Första "riktiga" starten tillsammans! Önska mig lycka till :)
 
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback