Läget med Nibben

Hej!
Är på riktigt blogghumör idag så jag får passa på innan jag somnar, är väldigt trött nämligen. Nibbe kommer att vila sålänge han är varm om hoven vilkett han var idag. Han kommer att få vila imorgon också, även om han inte är varm. Jag vill inte ta några risker, så han blir halt igen om några dagar. Munnen får ju också vila då.
 
Man lär sig ju något nytt varje dag och idag har jag lärt mig att en vargtand är en liten extra tand. Stackaren han hade säkert jätte ont av den. Konstigt att veterinären inte såg det på besiktningen...men det var ju bra att den är borta nu i alla fall.
 
Nu ska jag gå och duscha sedan ska jag sova. Taggar inför skola imorgon...usch jag orkar inte! Vi har ju precis kommit hem och jag vill ha en vecka till ledigt så jag kan ägna den i stallet. Men jag får ta igen det denna veckan och vara där ännu längre.
 
Längtar till stallet.
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback