Hissar och dissa ridhjälmar

Vi börjar med dissar:
 
 
Egentligen gillar jag ingen av dessa hjälmar med denna modellen men den här, den var bara usch enligt mig. Det är bland det värsta jag vet med mocka, och i denna färgen också, blä.
 
 
Vad är det för material plastduk??!!
Skulle aldrig ta på mig den! Dålig matchning.
Jag tål inte ens att titta på den! Jag ryser.
Ingen bra matchning, och dåliga detaljer!
 
 
 
Nu till hissarna <3
 
Jag vet den är udda men jag fullkommligt ÄLSKAR den! Snyggaste jag sett! Ingen dressyr hjälm men en perfekt rida-hemma-och-hopp-hjälm. Jag vill ha den!
 
Inte alls lika snygg men en lite mer "diskret" variant. Gillar den också.
 
Den här modellen kommer nog aldrig dö ut. Så snygg men ändå stilren och modern på samma gång. Ja har en liknande :) Lite annan modell men samma märke. I <3 Charles Owen
 
Alla grejer är från Horsemeup.se
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback