Förlåt

Hej! Min del av bloggen har verkligen ekat tom både igår och idag, skärpning till imorgon! Igår gick jag iallafall en promenad ut i samhället med Poppan, då svullnaden på hennes ben bara är yttepytteliten nu. :)) Hoppas på att kunna rida henne snart igen. Det var mysigt som vanligt iallafall. Jag har ju varken stall idag eller imorn, och alltså har jag lite mindre att blogga om så ifall ni har några idéer eller önskemål tar jag mer än gärna emot dem med öppna armar! Hade tänkt att jag skulle fixa ett Hiss och Diss-inlägg till er som kommer upp lite senare, men annars har jag ingen aning om vad jag ska blogga om faktiskt! Förresten så ville jag bara påminna om frågestunden också, än så länge har vi bara fått in några stycken frågor och ni vill väl ha svaren i ett videoinlägg? ;)
 
/Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback