Back on track!

Hej!
Känner äntligen att jag orkar att blogga. Var hor doktorn igår, och jag hade inte halsfluss eller så. Jag var hade bara sååå ont i halsen. Ärligt talat, det här är mycket värre än när jag hade halsfluss. Men om jag käkar halstabletter och alvedon går det faktiskt bra! Känner att jag är tillbaka nu. Det är så jobbigt att vara sjuk! När man har varit sjuk så länge som jag, undrar man om man verkligen är sjuk. Men när man börjar bli bättre inser man att man var ordentligt sjuk ändå, haha!
 
Det finns ju inget att göra hemma när man är sjuk förutom:
Kolla på film
Kolla på tv
Kolla på datorn
Något mer? Nej, jag tror inte det.
 
Ja, det blir mycket kollande, vilket jag är riktigt trött på vid det här laget. Jag tror nog att jag har kollat på alla dåliga serier på tv som finns, känns det som i alla fall. Jag har kollat på en massa filmer också. Ville verkligen se min favorit film. Men jag har den inte så det fick bli andra i stället. De var bra!
 
Planen i helgen:
Lördag: Gbg hs och mässan!
Söndag: STALLET!!! ÄNTLIGEN!!
 
Saknar Nibben<3 OTROLIGT mycket! Så fort jag vaknar på söndag blir det att springa upp till stallet.
 
/Elin

Kommentarer
Hannah säger:

Hej jag missade ju att kommentera till eran fråge stund men det skulle vara kul att få reda på lite mer saker om er!:)
- när ramlade ni av första gången vad hände?
- vad hette eran första häst ni red?
Gillar värkligen era bilder på bloggen :)/):):)

Svar: Visst, det kan vi nog fixa! Och tack! Ska du till stallet idag eller är du oxå på GHS? :) /Eve
dressyrdrottningarna.blogg.se

2013-04-27 | 06:27:25
Bloggadress: http://hannahsdrmmar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback