Äntligen hemma!

Hejsan!
Äntligen hem till Sverige, stall och blogg. Gud vad jag har längtat! Det känndes som om jag var borta i ett år, men att jag nyss åkte iväg. I Paris var det väldigt annorlunda än här hemma. Jag så t.ex aldrig någon skylt där det står hur fort man får köra. Det var heller inte ofta det var filer man skulle köra i. Utan där var det bokstavligt bara: TUTA OCH KÖR! Så första dagarna känndes det hur konstigt som hellst med trafiken. En annan sak som är så olikt fårn Sverige är att ALLA äter ute hela tiden. På kvällen vaknar staden till liv, och när vi är jättetrötta äter alla för fullt på alla stadens resturanger. Resturangerna är väldigt många, men också väldigt så oftast.
 
Jag älskar att äta frukost på hotel, i Tyskland (där vi stannade på vägen) var det riktigt mycket frukost. Men i Paris var det inte alls lika mycket, vilket förvånade mig. Lunchen och middagen var nog det godaste jag någonsin ätit.
 
Men nog om mat och hur det är i Paris! Jag är tillbaka och nu ska det bloggas. Kommentera gärna om det är något speciellt som ni vill att jag ska blogga om. För några veckor sedan skrev Evelina om Hästmänniskor och deras onödiga kommentarer, jag tänkte skriva mina tankar om det också.
 
Nu ska jag snart till stallet och träffa alla hästar och ponnyer och såklart alla stallkompisar. Jisses vad jag har längtat efter er!
 
Jag vet att ni har sett den här bilden men jag har inte så många andra just nu...
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback