And we are back!

Hej!
Har precis fått klartecken att det inte är någon fara med Nibbe. Men han ska ändå skrittas och kännas av idag. Om han känns bra blir det nog lite trav också. Gå det bra idag blir det träning imorgon. Är sjukt taggad nu. Har inte ridit på mer än en vecka och det kliar i fingrarna efter att få göra det. Antagligen är Nibbisen lika taggad som jag, och jag förväntar mig en riktigt bra framåtbjudning.
 
Det var hur skönt som helst att vi kan köra på som vanligt. Det hade inte varit roligt att missa försa lagtävlingen, och laget behöver ju oss nu. Ska bli så himmla kul att se resultaten på våren och sommarens tävlingar. Nu känner jag att LC ligger långt bakom oss och att vi är redo för de lite högre klasserna.
 
Kom igen och kommentera på frågestunden har bara 2 frågor än så länge! Skriv allt ni kommer på.
 

Sötaste i världen är han!!
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback