Smakprov

Hehe, okej, nu har jag fler bilder... Igen... Denna gången blev det en fotografering på en äng och i skogen, i fin sommarklänning, barbacka och blommor i hår och svans! Har inte hunnit fixa alla bilder än, men ni får ett litet smakprov så länge så kommer dem andra så fort som möjligt. ;) Idag red jag dressyr i paddocken vilket gick bra, Poppan var fin. Efteråt red jag och Hannah bort till sandgropen och racade i vattnet där, superkul som vanligt. :) Imorn blir det nog uteritt, eller kanske ett riktigt dressyrpass i paddocken, får väl se vad vi känner för imorn. Bloggar mer då om jag hinner, har mycket med skolan just nu så därför har bloggningen inte varit på topp, hoppas ni förstår. ;) 
Kram Eve
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback