Hopptävling

Hej!
Äntligen torsdag och vi är lediga! Snart ska jag gå iväg till stallet och hjälpa till på en hopptävling. Den är för ridskolans elever. Jag ska vara på banan och hjälpa till. Det ska bli roligt tycker jag!
 
Det är mycket tävlingar nu. Idag är det hemma i stallet. På lördag ska jag åka med Ida till Mellerud, för omgång två i gota cuppen. Hon ska även ha meeting någonstans för bara A och B-ponnysar. Jag har faktiskt anmält mig till en tävling också. Jag vet inte riktigt vilken vecka det var men den skulle vara någonstans nära Borås. Ska bara köra en LA:1 då. Om det funkar kommer nog Eve hänga med och ta lite kort.
 
Mycket träningar kommer det också att bli. Nibbe kommer gå varannan vecka hårt med tre stycken träningar. En hopp/markarbete och två dressyr. Jag var tveksam till hoppningen men jag är säker på att Cissi (som hon heter) kan få bort min hopprädsla snabbt! Jag tränade länge för henne i hoppning med Sangi. Så jag vet att hon är riktigt duktig. Jag ska även ha en dressyr lektion för henne också. Jag kommer inte att sluta ta dressyrlektioner för Anna så de ska jag ha kvar. Det ska bli skönt att ha vissa lektioner hemma, och slippa allt stressande! Men jag tycker att det är kul att åka omkring också. Ser fram emot allt!
 
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback