Torsdagens planer

Hej!
Min halva av bloggen har ju gapat tom idag. Men jag hade faktiskt utvecklingssamtal kl 8 imorses, så jag hann helt enkel inte blogga. Idag slutade jag 12, vilket var väldigt skönt! Ska äta och sedan gå upp till stallet. Idag ska jag rida i paddocken, och även idag ska det bli ett hårt pass. Jag ska träna på det vi gjorde igår, det blir nog även lite programridning. Trimma, trimma, trimma!
 
Som lovat får ni se bilderna jag tog igår. Det blev inga ridbilder eftersom jag inte vet hur man ställer in kameran, så att det inte blir så mörka blider. Hur bra var bilderna på en skala från 1-10? Vilken blev bäst?

 
Dagens planer:
8:00: Utveckligssamta-KLART
12:00: Sluta skolan och åka hem-KLART
14:00: Gå till stallet
15:00: Rida hårt i paddocken
17:00: Mocka, fixa hö, fixa kraft och fylla vatten
19:00: Gå hem och blogga.
 
När jag kommer hem ska jag se om jag hittar fler blider på mig när jag var liten. Julia och Johanna ville det.
 
/Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback