Tömkörning + Ny box

Hej! idag har jag tömkört Poppan, vilket gick helt okej även fast det bara blev en kortis. Hon var lite stel i baken och jag hade inte tid att köra igenom och mjuka upp henne idag tyvärr, vilket var lite synd. Det blev iallafall lite stretching när vi kom tillbaks in i stallet, och sedan fick hon komma in i sin nya box som hon flyttade till idag! Den boxen är lite större och så slipper hon bråka så mycket med sin"gillamenändåhata" kompis Zinkadus som blivit förälskad i henne... ^^ Imorn har Ellen, Poppans medryttare (som för övrigt har henne onsdagar och torsdagar varje vecka, så att jag ska hinna med skolan och så) henne, men jag tror att jag ska ut ändå och städa ur hennes gamla box eftersom jag aldrig hann det idag. ;) Till helgen hoppas jag på bra väder så att jag och Elin kan få till lite nya bilder till bloggen (och även till nästa header kanske), det blir väl bra? 
 
(Anledningen till att det står karamellpuff.blogg.se på de flesta av bilderna jag lägger ut, förutom dem nya som jag redigerat för att lägga upp här, är att dem tidigare funnits på min gamla blogg, om ni undrat över det ;))
 
/Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback