Tisdag

Hej!
Idag är det en lugn dag i skolan, trots att vi slutar klockan tre. Det blir tyska, IUP, Svenska och Musik. På musiken tror jag att vi ska kolla på Grease eftersom vi håller på med fimmusik. Jag slutar tre idag, en av de långa dagarna, men jag få stå ut, vissa har det värre.
 
När jag kommer hem ska jag skynda mig til stallet och rida med Evelina. Vi får se om den blir ett pass i paddocken eller om vi rider ut en sväng. Om vi rider ut tror jag att jag går upp till paddocken sedan och travar och galloperar. Så han får göra av med lite energi. Imorgon ska jag i alla fall ha träning i ridhus, så då blir det lite mer ordäntigt.
 
Söta Ängla och Dolly
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback