Om Evelina

Hej på er! Jag heter Evelina och är 13 år gammal. Jag bor, precis som Elin, i den lilla staden Trollhättan. Jag är en glad tjej som självklart älskar hästar, och sen i somras äger jag nu den finaste hästen i världen, Pocahontas Blue Eyed Pops (eller Poppan som hon kallas)! Poppan står på Stall Ängkullen precis som Nibbe. På Ängkullen finns även en liten privat shettisridskola, och självklart världens bästa stallkompisar!
Jag gillar även att fota, och jag fotar med min kära kamera Nikon D3000, vilket ni förmodligen kommer att märka. ;) Den har jag två objektiv till, ett vanligt kitobjektiv och ett fast 50 mm objektiv. Jag började rida när jag var 6 år, då på en ridskola som heter TFRK.
Jag har även en hund som heter Turbo, och ett marsvin som heter Cocos. Båda är väldigt söta! ;)
 
Undrar ni någonting mer om mig så är det bara att fråga, jag svarar så gott jag kan!
 
Jag som liten, tror att jag var ungefär 9 år på denna bilden. Den är tagen på TFRK... ;)
 
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback