Om Elin

 
Hej!
Jag heter Elin och är också 13 år. Jag är en glad och hästgalen tjej. Jag bor ju precis som Evelina i Trollhättan. Sedan den 19 Januari 2013 har jag varit ägare på min första egna ponny Nibelungen Star (kallas Nibbe). Jag älskar min ponny (och såklart min lillasysters ponny Pokémon) över allt annat.
 
Förutom min ponny har jag även en katt som heter Gosan. Hon är en liten överviktig bondkatt som är väldigt kräsen. Hon är dessutom en skicklig inbrottstjuv, hon kan nämligen öppna dörrar själv genom att hänga sig i dörrhantagen. Men hon är världens sötaste lilla dam som ibland kan bli väldigt lekfull och springa runt som en virvelvind i huset.
 
Jag och min syster har också varsin kanin. Min kanin heter Lily hon är mörkt brun-grå. Min systers heter Miley och hon är svart. Ja, jag vet att de är döpta efter Hannah Montana men de var faktiskt redan döpta när vi fick dem. De är i alla fall väldigt söta och
 
(Detta var innan min tid som ryttare. Bliden är tagen på Liseberg)
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback