Min långfredag

Hej!
Idag var det en dag som man blev väldigt trött av. Jag slapp i alla fall att lassa upp hö, skönt! Barnen på stallfritidset var jättegulliga. Efter fritidset var det egna ponnysarna som gällde. Jag tog faktiskt en massa kort på Evelina när hon red :). Hon lägger säkert upp några snart. Vi tänkte göra samma sak fast jag skulle rida Nibbe och hon skulle fota (jag har inte bra ridbilder.) Men hon skulle hem så det blir nog imorgon istället. Jag red faktiskt barbacka idag (det är inte vanligt.) Han var seg som sirap idag, haha. MMen det tyder på att han har fått bra pass i veckan. Gav han lite extra kraft idag så att han ska pigga på sig till morgondagens tuffa pass. Sedan får jag inte träffa honom för än på söndag och då är det tävling.
 
Pokèmon går hur bra som helst. Måndagen efter lovet ska det provas ut sadel! Det kommer ett inlägg om Pokèmon på tisdag eller onsdag (vecka 14.) Då får ni veta lite mer om honom och vad som har hännt honom. Tur att han har återhämtat sig så fort.
Här kommer en gammal bild på mig och Sangria från någon tävling.
Glöm inte att kommentera på förra inlägget!
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback