LåångFredeg

Hej!
Idag står det mycket på shemat. Nu klockan 10 ska det hjälpas till på stallfritids. Jag har faktiskt längtat efter att hjälpa till på lite grejer, det har varit så lite nu under vintern. Men äntligen kör det igång igen! Det kan vara lite tufft ibland särskilt med de väldigt små barnen som alla behöver hjälp samtidigt, men det är ändå hur kul som helst! Batterierna är laddade inför våren och sommaren :)
 
Det ska lassas upp hö. Ridas på Nibbisen. Funderar på att rida ut och galoppera av honom. Eller kanske några skutt? Fast jag behöver också trimma i paddocken. Vi får helt enkelt se :)!
 
När jag kommer hem, vilket antagligen kommer bli runt 18, ska jag sätta mig och skriva en massa tidsinställda. (Jag ska ju åka till paris hela veckan och vill inte lägga allt ansvar på Evelina.) Några är klara men jag måste göra fler. Vad ska jag skriva om? Hiss/diss? Åsiktsinlägg, isåfall om vad? Pinsammaste/bästa tävlingen? Komentera vad du vill att jag ska skriva om så kommer ett inlägg i nästa vecka!!
 

När man går till stallet möts man av sötisarna X-anté och Blomman.
 
/Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback