Inget stall idag

Hej! Idag blir det inget stall för mig, då medryttarna har Poppan. Imorn däremot blir det stallet nästan hela dagen, först ska jag hjälpa till på stallfritids, och sen ska jag rida och fixa Poppan. Det ska bli väldigt mysigt med stallfritids igen, det var ett tag sen nu och barnen är alltid så söta och roliga! :)) På kvällen ska vi mysa och äta lite gott med familjen, det är ju påsk nu! Det innebär även påsklov, och vi gick sista dagen idag, gud så skönt!!! Det blir ett lov fullt av stall, och så ska jag träffa lite kompisar också. Jag får inte glömma av min kära kamera heller, den ska självklart vara med så att ni kan få bilduppdatering också! Vad ska ni göra under lovet?
 
Jag just nu, myser med Turbo i knät haha! ^^
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback