Fotografering idag

Hej! Om en stund ska jag bege mig till stallet, idag blir det plåtning som gäller! Först och främst ska det bli ridbilder på Elin och Nibbe, och om vi hinner ska vi få till lite finbilder också i någon bra miljö! Idag ska jag nog tömköra, eftersom hon blivit riden dem senaste dagarna så behöver hon jobba lite från marken också. Sen så var det ju ett tag sen jag jobbade henne riktigt ordentligt barbacka, så om jag ska vara ärlig så är det nog mer för att jag inte kommer kunna sitta på hennes rygg utan att ha ont i benen och baken hehe.... Ja, nu måste jag gå så att jag hinner i någorlunda tid. ;) Bjuder på några bilder på söta Maskot och Picasso från igår.
 
 
/Eve
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback