Dagens ridpass

Hej igen! Tänkte då berätta lite om dagens ridpass, vilket jag är nöjd med! Poppan var riktigt seg bara, så jag blev helt slut i benen... ^^ Red iallafall igenom henne idag, främst i skritten och lite i traven, så att hon skulle jobba ordentligt och få upp ryggen utan att någon dum galopp förstörde allting. Elin agerade fotograf och coach, så nu ska ni få en bildbomb från dagens pass! Jag skulle egentligen fotat Elin och Nibbe också, men tiden flög iväg och det hanns inte med, så vi får ta det imorn i stället. Om det är fint väder så ska vi gå iväg och se om vi hittar något fint ställe att fota lite nya bilder på bara hästarna och häst och människa tillsammans, så att vi får lite nya bilder innan Elin åker iväg till Paris! Då kommer jag stå för liveuppdateringen, men Elin kommer självklart göra en del tidsinställda också så jag kommer inte ta hand om allt och hennes sida av bloggen kommer inte eka tom heller. Tillbaks till ridpasset då. Poppan gick fint även om hon var seg och lite svårformad i början. Det märks verkligen tydligt vilket varv hon har en tendens att dra sig utåt i och vilket hon drar sig in i! Så nu ska det byggas muskler, så att vi senare kan prova ut en bra sadel som passar henne bättre än hennes nuvarande. Nu ska ni få se bilderna, säg gärna vilken ni gillar bäst! Mina favoriter är 1 och 3 tror jag... ;)
 
/Eve
 

Kommentarer
L i n n e a ☆ säger:

Men gud vad söt ponny, skäckar in my heart :D

Svar: Tack, ja eller hur, finaste färgen som finns! <3 :D
dressyrdrottningarna.blogg.se

2013-03-30 | 22:00:03
Bloggadress: http://alfredssonL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback