Dagens planer

Hej!
Idag är det mycket att göra som vanligt. Snart drar jag till stallet och där är det mycket som ska fixas. Jag ska rida Nibbe ett tufft pass en sista gång innan hans vilovecka. Idag tror jag och hoppas på att Evelina hinner ta inte kort på mig och Nibbe. Vi får se om det blir ridbilder eller "finbilder", om vi hinner blir det nog båda. Jag ska ju såklart fixa allt i stallet också, jag och Ida ska fixa typ 30 höpåsar var, usch! Att göra hö är inte det roligaste i stallet, men det är bara att bita ihop.
 
När jag kommer hem ska jag blogga, packa och öva in LC:2 & LA:1. Jag kommer vara helt slut efter denna dagen det känner jag redan. Jag måste lägga mig typ vid 20 idag eftersom vi ska åka till Göteborg och vidare till Tyskland vid ca 04 tiden. Det är nästan tidigare än när man ska tävla. Men det här är inte en lika rolig sak tycker jag. Skulle mycket hellre spenderat den tiden i stallet.
 
 
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback