Blomman

Hej! Nu har vi ätit lite gott och firat påsk med familjen, eftersom mamma jobbar kväll imorn så tog vi det idag i stället. Har som sagt hjälpt till på stallfritids idag, som vanligt supergoa och söta barn! Efter stallfritidset red jag Poppan, har en hel drös bilder från dagens ridpass att visa er, men det kommer senare i ett separat inlägg! Vi släppte shettisarna i en annan hage idag och oj vad dem tyckte det var kul! Har några bilder på Blomman att visa er nu, och så kan det hända att jag hittar några fler som ni får se vid ett annat tillfälle. Visst är hon söt lilla Blomman?! Lyckades fånga en rullning på bild, precis när jag och Elin var på väg tillbaka efter att ha fotat shettisarna lite, fick jag syn på Blomman som precis var på väg ner för att rulla sig så jag skyndade dit med kameran i högsta hugg, haha! ;)
 
/Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback