Ändrade planer

Hej!
Ja det blev som sagt ändrade plander idag. Jag hade ju planerat att rida med Evelina i paddocken eller rida ut, men jag hade ju helt glömt bort att jag skulle gå på ett årsmöte med min lillasyster eftersom hon skule hämta ett pris där. Mötet var långt och väldigt långtråkigt för oss "ungdomar". Efter ca två timmars väntan var det äntligen prisutdelning och vi kunnde komma hem. När jag skriver detta har jag precis kommit hem.
 
Idag hann jag såklart inte rida, men imorgon är det träning och då ska han gå hårt. Hela veckan ut ska det också bli intensiva pass har jag bestämt. Han ska vara i form nu till vårens/sommarens alla tävlingar. Snart ska vi ju debutera (eller rättare sagt jag) i LA:1, spännande.
Våra kaniner Lily och Miley. Åh, vad jag längtar till sommaren!
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback