Vackert ljus

Hej! Häromdagen när jag var färdig med allt i stallet och väntade på skjutsen hem, bytte jag till mitt fasta 50mm-objektiv och tog med min kära kamera (Nicke heter han numera förresten ^^) ut i hagen för att fånga lite vackra bilder. Solen hade börjat gå ner, så det var riktigt härligt fotoljus ute! När det är soligt kan det ju annars bli väldigt hårt ljus och hårda skuggor, men denna dag var det perfekt att leka lite med det mjuka ljuset! Jag kan inte så jättemycket om just ljuset och ljussättning, men jag tycker att det är väldigt intressant då det höjer bilderna rejält. Tänkte iallafall visa er två bilder från den här dagen, är nöjd med både fotning och lite efterbehandling (bland annat höjt upp lite färger och gjort bilden varmare med en ljust orange ton) av båda. :))
Jag vet att det blivit en del inlägg med nästan bara bilder, men de två senaste dagarna har det inte vart något stall för min del så jag har inte haft några ridpass eller liknande att skriva om. 
 
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback