Sorry för den dåliga bloggningen

 
Hej!
Ja, min bloggning har inte varit bra varken idag eller igår. Trots att jag hade hemstudiedag. Men det blev så sent i stallet, att det bara var att gå hem, duscha och sova. Imorses var det stressigt, så jag han inte med bloggning då heller. Ni får jättegärna komentera om det är något ni vill att vi ska skriva vad vi tycker om.

Jag tror även att frågestunden kommer avslutas till helgen. Så fråga på!
 
Nibbe longerades igår. Tränade på att hålla igång han hela tiden. Hans konditon är sämst, men det ska det bli ändring på! Han blev seg efter ett tag men då hittade jag ett longeringsspö att hålla i. Det räckte att bara hålla i det i några sekunder sedan var han på banan igen. Jag blev riktigt nöjd med honom. Han har nämligen inte gått så bra i longeringen förut, men igår var det verkligen skillnad :)
 
Ska precis, om en stund gå till stallet. Vi får se vad jag ska göra idag...någon gång i vecka ska jag i alla fall hoppa. Usch, jag blir rädd bara jag tänker då det! Men jag ska försöka klå Evelinas och Poppans höjdrekord. Viljan att vara bättre än någon annan slår vad som helst! Finns inget bättre.
 
Om jag hinner ska jag försöka hjälpa Lovisa och hennes ponny Jerry med ett dressyrpass. Det ska bli kul :)
 
 
Bildkälla     Ses senare!
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback