Fantastiskt

Hej! Igår blev det inte superbra uppdatering eftersom blogg.se krånglade, väldigt irriterande... Iallafall blev det en del fotografering igår också, nu får ni se en bild från efter ridpasset och så får ni se resten när jag redigerat dem. ;) Idag blev det en uteritt i skogen efter att jag hjälpt till på stallfritids, väldigt mysigt! Red med Matilda och Apollo, jag red barbacka och det blev en del klättring i några backar. Solen sken och fåglarna kvittrade, så det var verkligen jättehärligt! Innan ridturen pysslade jag om och myste lite extra med Poppan, det var ett sånt där tillfälle då allt är underbart och jag påmindes om hur mycket jag faktiskt älskar den hästen. Att få borra in ansiktet i hennes päls, smeka henne över pannan, och viska mjukt i hennes öra samtidigt som hon slappnar av, blundar och nästan somnar, är det bästa som finns. Ni som aldrig upplevt den fantastiska känslan har verkligen missat något, det är en av det många meningarna med livet. Ja, till bilden nu då...
 
 
/Eve

Kommentarer
Josefin Hagen | mode, vardag, tips, ridning m.m. säger:

Sv: Haha ja, ston har fan mer humörsvängningar än vad vi människor har haha.

Svar: Haha, jaa det kan man verkligen säga!
dressyrdrottningarna.blogg.se

2013-04-02 | 20:35:01
Bloggadress: http://josefinhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback