Bremen, Tyskland

Hej!
När ni ser det här är jag ända nere i Bremen, Tyskland vi ska sova här en natt, äta frukost och sedan åka vidare till Paris. Det känns tungt att lämna hästarna bakom sig en hel vecka, men jag vet ju att de är i goda händer. (Hoppas att ni tar hand om dem tjejer:). Ni kanske inte vet det men jag är ett riktigt kontrollfreak. Allt måste göras helt perfekt för att det ska kännas bra, och om jag missar lite skit när jag mockar kan jag aldrig sluta tänka på det. Jag skulle säkert gå till stallet i sömnen och plocka upp det, haha. Så det är nog därför det känns så jobbigt. Hoppas att jag kan släppa det lite när jag är där nere men antagligen inte
 
Om det är något som jag längtar till lite är det Disney land. Det var snart hela fem år sedan jag var där sist. Jag tyckte att det var jätteroligt där. Jag åkte till och med karuseller med lopar och grejer när jag var där, kan inte riktigt fatta att jag vågade det när jag bara var nio år! Vi får väl se om jag vågar åka något alls. Det är väldigt god mat där! Wienerbröd till frukost, och så finns det något liknande som jag inte kommer ihåg vad det hette som man kan ha Nutella i, mums!
 
Jag ska försöka att fota så mycket som möjligt, jag är ju inte världens bästa fotograf :) Hoppas jag inte glömmer kameran bara.
 
Bild på lilla söta Gosan. Hur gammal kan hon ha varit där? 3 månader kanske? Nu är hon lite överviktig :)
 
/Elin

Kommentarer
Mathilda säger:

Klart att vi tar hand om dom:)Hjälpte Evelina att mocka hos Nibbeigår och borstade honom lite:)Ha en bra resa!!

2013-04-01 | 09:31:27
Mercedes säger:

Åh vilken söt kisse! :)

Svar: Tackar!
/Elin
dressyrdrottningarna.blogg.se

2013-04-01 | 09:45:58
Bloggadress: http://photobelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback